A Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2008
A Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2008

A Framework for Marketing Management Upplaga 4

av Philip Kotler, Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780137131846
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For graduate and undergraduate marketing management courses. Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management practice and theory, but the want the flexibility to add outside cases, simulations, or projects.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A Framework for Marketing Management (2008)

I maj 2008 släpptes boken A Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken A Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A Framework for Marketing Management (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P. & Keller, K. L. (2008). A Framework for Marketing Management. 4:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip & Keller, Kevin Lane, A Framework for Marketing Management, 4 uppl. (Pearson, 2008).

APA

Kotler, P., & Keller, K. L. (2008). A Framework for Marketing Management (4:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Keller KL. A Framework for Marketing Management. 4:e uppl. Pearson; 2008.

Köp boken

129 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!