Vilda idéer och djuplodande; Jan Landqvist; 2001
Vilda idéer och djuplodande; Jan Landqvist; 2001

Vilda idéer och djuplodande Upplaga 2

av Jan Landqvist

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789172033917
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

2001 släpptes boken Vilda idéer och djuplodande skriven av Jan Landqvist. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Vilda idéer och djuplodande på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Vilda idéer och djuplodande (Upplaga 2)

Harvard

Landqvist, J. (2001). Vilda idéer och djuplodande. 2:a uppl. Carlsson.

Oxford

Landqvist, Jan, Vilda idéer och djuplodande, 2 uppl. (Carlsson, 2001).

APA

Landqvist, J. (2001). Vilda idéer och djuplodande (2:a uppl.). Carlsson.

Vancouver

Landqvist J. Vilda idéer och djuplodande. 2:a uppl. Carlsson; 2001.

Köp boken

299 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!