Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach; Rune Monö; 1997
Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach; Rune Monö; 1997

Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach Upplaga 1

av Rune Monö

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789147011056
  • Sidor: 168 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Industridesignerns uppgift är att forma tingen så att vi förstår hur de ska användas. Boken lägger därför tonvikten på produkten som ett tecken, dess budskap och kommunikativa betydelse. Läs mer Design for Product Understanding är nödvändig vid utbildningen av industriella och grafiska designers och ovärderlig för alla, som på ett eller annat sätt arbetar med våra nyttotings gestaltning. Den vill också öppna dörrar ut till vidare forskning på ett fortfarande jungfruligt område. Boken är skriven på engelska.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach (1997)

1997 släpptes boken Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach skriven av Rune Monö. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 168 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach på Studentapan och spara pengar.

Referera till Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach (Upplaga 1)

Harvard

Monö, R. (1997). Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Monö, Rune, Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach, 1 uppl. (Liber, 1997).

APA

Monö, R. (1997). Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Monö R. Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach. 1:a uppl. Liber; 1997.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.