Varumärket - en hotad tillgång; Frans Melin; 1990
Varumärket - en hotad tillgång; Frans Melin; 1990

Varumärket - en hotad tillgång Upplaga 1

av Frans Melin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9789140310620
  • Sidor: 144 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Priset gäller för varje separat artikel i serien.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Varumärket - en hotad tillgång (1990)

I december 1990 släpptes boken Varumärket - en hotad tillgång skriven av Frans Melin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Varumärket - en hotad tillgång på Studentapan och spara pengar.

Referera till Varumärket - en hotad tillgång (Upplaga 1)

Harvard

Melin, F. (1990). Varumärket - en hotad tillgång. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Melin, Frans, Varumärket - en hotad tillgång, 1 uppl. (Liber, 1990).

APA

Melin, F. (1990). Varumärket - en hotad tillgång (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Melin F. Varumärket - en hotad tillgång. 1:a uppl. Liber; 1990.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.