Varumärkesstrategi för säljare; Henrik Uggla; 2004
Varumärkesstrategi för säljare; Henrik Uggla; 2004

Varumärkesstrategi för säljare Upplaga 1

av Henrik Uggla

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789186460976
  • Sidor: 96 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden. I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Varumärkesstrategi för säljare (2004)

I maj 2004 släpptes boken Varumärkesstrategi för säljare skriven av Henrik Uggla. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 96 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Varumärkesstrategi för säljare på Studentapan och spara pengar.

Referera till Varumärkesstrategi för säljare (Upplaga 1)

Harvard

Uggla, H. (2004). Varumärkesstrategi för säljare. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Uggla, Henrik, Varumärkesstrategi för säljare, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2004).

APA

Uggla, H. (2004). Varumärkesstrategi för säljare (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Uggla H. Varumärkesstrategi för säljare. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.