Varumärkesstrategi för säljare; Henrik Uggla; 2004

Varumärkesstrategi för säljare Upplaga 1

av Henrik Uggla
Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden. I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden. I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789186460976
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 96 st
Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden. I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden. I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)