Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X; Birgitta Sahlin; 2004
Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X; Birgitta Sahlin; 2004

Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X

av Birgitta Sahlin

  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789176565841
  • Sidor: 265 st
  • Förlag: HLS Förlag
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2005

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X (2004)

2004 släpptes boken Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X skriven av Birgitta Sahlin. Den är skriven på svenska och består av 265 sidor. Förlaget bakom boken är HLS Förlag.

Köp boken Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X

Harvard

Sahlin, B. (2004). Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X. HLS Förlag.

Oxford

Sahlin, Birgitta, Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X (HLS Förlag, 2004).

APA

Sahlin, B. (2004). Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X. HLS Förlag.

Vancouver

Sahlin B. Utmaning och omtanke: en analys av handledning som en utvidgad specialpedagogisk funktion i skolan med utgångspunkt i tio pionjärers berättelserVolym 75 av Studies in educational sciences, ISSN 1400-478X. HLS Förlag; 2004.

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!