Tjänstemarknadsföring i teori och praktik; B Arnerup-Cooper, B Edvardsson; 1998
Tjänstemarknadsföring i teori och praktik; B Arnerup-Cooper, B Edvardsson; 1998

Tjänstemarknadsföring i teori och praktik Upplaga 1

av B Arnerup-Cooper, B Edvardsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789144006970
  • Sidor: 330 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring. Ur innehållet: • Tjänstekvalitet • Modeller för kvalitetsanalys • Koncept för tjänsteutveckling • Omvärldsförändringar • Kundvårdande marknadsföring • Traditionell marknadsföring • Relationsmarknadsföring • Intern marknadsföring • Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Tjänstemarknadsföring i teori och praktik (1998)

I januari 1998 släpptes boken Tjänstemarknadsföring i teori och praktik skriven av B Arnerup-Cooper, B Edvardsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 330 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Tjänstemarknadsföring i teori och praktik på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Tjänstemarknadsföring i teori och praktik (Upplaga 1)

Harvard

Arnerup-Cooper, B. & Edvardsson, B. (1998). Tjänstemarknadsföring i teori och praktik. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Arnerup-Cooper, B & Edvardsson, B, Tjänstemarknadsföring i teori och praktik, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1998).

APA

Arnerup-Cooper, B., & Edvardsson, B. (1998). Tjänstemarknadsföring i teori och praktik (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Arnerup-Cooper B, Edvardsson B. Tjänstemarknadsföring i teori och praktik. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1998.

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!