1 säljare
Tjänstemarknadsföring i teori och praktik Upplaga 1
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
Tjänstekvalitet
Modeller för kvalitetsanalys
Koncept för tjänsteutveckling
Omvärldsförändringar
Kundvårdande marknadsföring
Traditionell marknadsföring
Relationsmarknadsföring
Intern marknadsföring
Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789144006970
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 330 st
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
Tjänstekvalitet
Modeller för kvalitetsanalys
Koncept för tjänsteutveckling
Omvärldsförändringar
Kundvårdande marknadsföring
Traditionell marknadsföring
Relationsmarknadsföring
Intern marknadsföring
Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.