The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs; Alan Wilson, Stefan Melesko, William Keegan; 2000
The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs; Alan Wilson, Stefan Melesko, William Keegan; 2000

The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs Upplaga 1

av Alan Wilson, Stefan Melesko, William Keegan

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789171250704
  • Sidor: 18 st
  • Förlag: Page One Publishing
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I april 2000 släpptes boken The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs skriven av Alan Wilson, Stefan Melesko, William Keegan. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 18 sidor. Förlaget bakom boken är Page One Publishing.

Köp boken The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs (Upplaga 1)

Harvard

Wilson, A., Melesko, S. & Keegan, W. (2000). The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs. 1:a uppl. Page One Publishing.

Oxford

Wilson, Alan, Melesko, Stefan & Keegan, William, The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs, 1 uppl. (Page One Publishing, 2000).

APA

Wilson, A., Melesko, S., & Keegan, W. (2000). The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs (1:a uppl.). Page One Publishing.

Vancouver

Wilson A, Melesko S, Keegan W. The book about promoting corporate values,missions,passions and beliefs. 1:a uppl. Page One Publishing; 2000.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.