Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2002 släpptes boken Tala och engagera : Populär presentationsteknik skriven av Barbro Fällman. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 88 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Tala och engagera : Populär presentationsteknik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 4 recensioner från verifierade användare
4.8 (4)
4 recensioner
Josefine
Ucklum
Bra bok med många bra hjälpmedel.
Sara
Hunnebostrand
En bok som ger goda grundläggande tekniker i hur man ska göra en intressant presentation eller föredrag. Enda nackdelen är att den är äldre och inte uppdaterad i nutidens tekniker
My
Stockholm
En klassiker och ovärderlig handbok för alla som vill lära sig effektiva presentationsteknik.
Ellinor
Ljungby
Extremt bra bok. Lär ut kroppsspråk, tips o trix samt hur man ska förarbetena sig för ett tal, skriva det. Inte från början till slut. Tidsbesparande och bra inför presentationer på universitetet eller föräldramöten i skolan mm.