Sweden; Ulf Johansson, Mona Neppenström, Kaj Sandell; 2009
Sweden; Ulf Johansson, Mona Neppenström, Kaj Sandell; 2009

Sweden Upplaga 2

av Ulf Johansson, Mona Neppenström, Kaj Sandell

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9781405327725
  • Sidor: 360 st
  • Förlag: Reseförlaget
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Few European countries offer such diversity as Sweden, with its mountains, virgin forests and lakes, and the cosmopolitan cities of Stockholm, Gothenburg and Malmö. This expanded and updated edition in the award-winning Eyewitness series covers every aspect of this varied country, from the simplicity of world-famous Swedish design to the exuberant Midsummer’s Eve celebrations. Full-colour maps and plans enable you to explore the country in depth, scenic routes and thematic tours will ensure you won’t miss a thing, while features on aspects of Sweden’s culture explain its folklore and traditions. Illustrated food features highlight regional specialities and you’ll find an impressive selection of restaurants and hotels. Equipped with over 900 sumptuous photographs – this guide will lead the way.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sweden (2009)

I mars 2009 släpptes boken Sweden skriven av Ulf Johansson, Mona Neppenström, Kaj Sandell. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 360 sidor djupgående information om geografi och resor. Förlaget bakom boken är Reseförlaget.

Köp boken Sweden på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sweden (Upplaga 2)

Harvard

Johansson, U., Neppenström, M. & Sandell, K. (2009). Sweden. 2:a uppl. Reseförlaget.

Oxford

Johansson, Ulf, Neppenström, Mona & Sandell, Kaj, Sweden, 2 uppl. (Reseförlaget, 2009).

APA

Johansson, U., Neppenström, M., & Sandell, K. (2009). Sweden (2:a uppl.). Reseförlaget.

Vancouver

Johansson U, Neppenström M, Sandell K. Sweden. 2:a uppl. Reseförlaget; 2009.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.