Studieguide till Kotlers Marketing management; Stig C. Johansson, Carl Norrbom; 1997
Studieguide till Kotlers Marketing management; Stig C. Johansson, Carl Norrbom; 1997

Studieguide till Kotlers Marketing management Upplaga 3

av Stig C. Johansson, Carl Norrbom

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789127063037
  • Sidor: 168 st
  • Förlag: Natur & Kultur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I maj 1997 släpptes boken Studieguide till Kotlers Marketing management skriven av Stig C. Johansson, Carl Norrbom. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 168 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Natur & Kultur som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Studieguide till Kotlers Marketing management på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Studieguide till Kotlers Marketing management (Upplaga 3)

Harvard

Johansson, S. C. & Norrbom, C. (1997). Studieguide till Kotlers Marketing management. 3:e uppl. Natur & Kultur.

Oxford

Johansson, Stig C. & Norrbom, Carl, Studieguide till Kotlers Marketing management, 3 uppl. (Natur & Kultur, 1997).

APA

Johansson, S. C., & Norrbom, C. (1997). Studieguide till Kotlers Marketing management (3:e uppl.). Natur & Kultur.

Vancouver

Johansson SC, Norrbom C. Studieguide till Kotlers Marketing management. 3:e uppl. Natur & Kultur; 1997.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.