Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 2010
Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 2010

Strategic marketing problems : cases and commentsUpplaga 12

av Roger A. Kerin

  • Upplaga: 12e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780132465496
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Boston, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2010 släpptes boken Strategic marketing problems : cases and comments skriven av Roger A. Kerin. Det är den 12e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Boston, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Strategic marketing problems : cases and comments på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Strategic marketing problems : cases and comments (Upplaga 12)

Harvard

Kerin, R. A. (2010). Strategic marketing problems : cases and comments. 12:e uppl. Boston, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kerin, Roger A., Strategic marketing problems : cases and comments, 12 uppl. (Boston, N.J. Prentice Hall, 2010).

APA

Kerin, R. A. (2010). Strategic marketing problems : cases and comments (12:e uppl.). Boston, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kerin RA. Strategic marketing problems : cases and comments. 12:e uppl. Boston, N.J. Prentice Hall; 2010.