Strategic brand management : a European perspective; Kevin Lane Keller; 2008
Strategic brand management : a European perspective; Kevin Lane Keller; 2008

Strategic brand management : a European perspectiveUpplaga 1

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780273706328
  • Sidor: 856 st
  • Förlag: Financial Times Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Finely focused on the "how to" and "why" throughout, this strategy guide provides specific tactical guidelines for planning, building, measuring, and managing brand equity. This approach considers why brands are important, what they represent to consumers, and what should be done by firms to manage them properly.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic brand management : a European perspective (2008)

2008 släpptes boken Strategic brand management : a European perspective skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 856 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times Prentice Hall.

Köp boken Strategic brand management : a European perspective på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic brand management : a European perspective (Upplaga 1)

Harvard

Keller, K. L. (2008). Strategic brand management : a European perspective. 1:a uppl. Financial Times Prentice Hall.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic brand management : a European perspective, 1 uppl. (Financial Times Prentice Hall, 2008).

APA

Keller, K. L. (2008). Strategic brand management : a European perspective (1:a uppl.). Financial Times Prentice Hall.

Vancouver

Keller KL. Strategic brand management : a European perspective. 1:a uppl. Financial Times Prentice Hall; 2008.