Stämningsfyllt : dragningskraften för alla verksamheter; Frida Palmgren, Anders Örtengren; 2015
1 säljare

Stämningsfyllt : dragningskraften för alla verksamheter Upplaga 1

av Frida Palmgren, Anders Örtengren
Har ni rätt stämning, och inte bara ibland och för vissa, utan alltid och för alla?
Den osynliga dragningskraft som författarna valt att kalla stämningsfyllt är avgörande för att skilja sig från mängden och lyckas. Det handlar om hur en plats uppfattas och hur man möter kunder och besökare med närvaro, intresse och omtanke.

Läs mer
Som kund, besökare och medarbetare vill vi gå dit där det känns bra, där vi betyder något och där ett ”välkommen tillbaka” inte bara är en tom fras. Med den här boken får ni får hjälp att hitta en struktur för att skapa den rätta stämningen, en arbetsmetod och konkreta tips. Inspiration ges i form av elva sagor – ett unikt pedagogiskt grepp inom svensk managementlitteratur. De elva sagorna illustrerar de egenskaper som är avgörande för att lyckas bygga en stämningsfylld verksamhet.
Att lyckas handlar inte om att kommunicera hur bra stämning man har, stämningen ska finnas på plats, sitta i väggarna och visa sig i det man gör. Därför är det interna perspektivet lika viktigt som det externa. Ett gott internt klimat skapar värme, glädje och positiva upplevelser för besökaren eller betraktaren.

Om författarna
Anders Örtengren driver eget företag och har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling ur såväl kund- som medarbetarperspektiv. Anders är medförfattare till boken Service – så mycket mer än ett leende.
Frida Palmgren är HR-chef och har de senaste tio åren drivit en rad förändrings- och utvecklingsprojekt.
Detta är den första boken av denna författarduo där Frida också står för illustrationerna.
Har ni rätt stämning, och inte bara ibland och för vissa, utan alltid och för alla?
Den osynliga dragningskraft som författarna valt att kalla stämningsfyllt är avgörande för att skilja sig från mängden och lyckas. Det handlar om hur en plats uppfattas och hur man möter kunder och besökare med närvaro, intresse och omtanke.

Läs mer
Som kund, besökare och medarbetare vill vi gå dit där det känns bra, där vi betyder något och där ett ”välkommen tillbaka” inte bara är en tom fras. Med den här boken får ni får hjälp att hitta en struktur för att skapa den rätta stämningen, en arbetsmetod och konkreta tips. Inspiration ges i form av elva sagor – ett unikt pedagogiskt grepp inom svensk managementlitteratur. De elva sagorna illustrerar de egenskaper som är avgörande för att lyckas bygga en stämningsfylld verksamhet.
Att lyckas handlar inte om att kommunicera hur bra stämning man har, stämningen ska finnas på plats, sitta i väggarna och visa sig i det man gör. Därför är det interna perspektivet lika viktigt som det externa. Ett gott internt klimat skapar värme, glädje och positiva upplevelser för besökaren eller betraktaren.

Om författarna
Anders Örtengren driver eget företag och har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling ur såväl kund- som medarbetarperspektiv. Anders är medförfattare till boken Service – så mycket mer än ett leende.
Frida Palmgren är HR-chef och har de senaste tio åren drivit en rad förändrings- och utvecklingsprojekt.
Detta är den första boken av denna författarduo där Frida också står för illustrationerna.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2015
ISBN: 9789147116973
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 153 st
Har ni rätt stämning, och inte bara ibland och för vissa, utan alltid och för alla?
Den osynliga dragningskraft som författarna valt att kalla stämningsfyllt är avgörande för att skilja sig från mängden och lyckas. Det handlar om hur en plats uppfattas och hur man möter kunder och besökare med närvaro, intresse och omtanke.

Läs mer
Som kund, besökare och medarbetare vill vi gå dit där det känns bra, där vi betyder något och där ett ”välkommen tillbaka” inte bara är en tom fras. Med den här boken får ni får hjälp att hitta en struktur för att skapa den rätta stämningen, en arbetsmetod och konkreta tips. Inspiration ges i form av elva sagor – ett unikt pedagogiskt grepp inom svensk managementlitteratur. De elva sagorna illustrerar de egenskaper som är avgörande för att lyckas bygga en stämningsfylld verksamhet.
Att lyckas handlar inte om att kommunicera hur bra stämning man har, stämningen ska finnas på plats, sitta i väggarna och visa sig i det man gör. Därför är det interna perspektivet lika viktigt som det externa. Ett gott internt klimat skapar värme, glädje och positiva upplevelser för besökaren eller betraktaren.

Om författarna
Anders Örtengren driver eget företag och har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling ur såväl kund- som medarbetarperspektiv. Anders är medförfattare till boken Service – så mycket mer än ett leende.
Frida Palmgren är HR-chef och har de senaste tio åren drivit en rad förändrings- och utvecklingsprojekt.
Detta är den första boken av denna författarduo där Frida också står för illustrationerna.
Har ni rätt stämning, och inte bara ibland och för vissa, utan alltid och för alla?
Den osynliga dragningskraft som författarna valt att kalla stämningsfyllt är avgörande för att skilja sig från mängden och lyckas. Det handlar om hur en plats uppfattas och hur man möter kunder och besökare med närvaro, intresse och omtanke.

Läs mer
Som kund, besökare och medarbetare vill vi gå dit där det känns bra, där vi betyder något och där ett ”välkommen tillbaka” inte bara är en tom fras. Med den här boken får ni får hjälp att hitta en struktur för att skapa den rätta stämningen, en arbetsmetod och konkreta tips. Inspiration ges i form av elva sagor – ett unikt pedagogiskt grepp inom svensk managementlitteratur. De elva sagorna illustrerar de egenskaper som är avgörande för att lyckas bygga en stämningsfylld verksamhet.
Att lyckas handlar inte om att kommunicera hur bra stämning man har, stämningen ska finnas på plats, sitta i väggarna och visa sig i det man gör. Därför är det interna perspektivet lika viktigt som det externa. Ett gott internt klimat skapar värme, glädje och positiva upplevelser för besökaren eller betraktaren.

Om författarna
Anders Örtengren driver eget företag och har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling ur såväl kund- som medarbetarperspektiv. Anders är medförfattare till boken Service – så mycket mer än ett leende.
Frida Palmgren är HR-chef och har de senaste tio åren drivit en rad förändrings- och utvecklingsprojekt.
Detta är den första boken av denna författarduo där Frida också står för illustrationerna.
Begagnad bok
275 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
275 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar