Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2014 släpptes boken Spridbar media : att skapa värde och mening i en nätverkad kultur skriven av Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 380 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Bokförlaget Daidalos som har sitt säte i Göteborg.
Köp boken Spridbar media : att skapa värde och mening i en nätverkad kultur på Studentapan och spara uppåt 23% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 6 recensioner från verifierade användare
4.5 (6)
6 recensioner
Alexandra
Vargön
Bra bok till uppgiften. Mycket text om man är intresserad av att läsa
Julia
Vänersborg
Gav mig en ny inblick i spridnas media så som social medier m.m och dess intryck i vår samtid
Aliya
Partille
Jätte intressant bok och perfekt bok inom Medier
Sofia
Stockholm
Använde denna mycket till och från under hela min kurs för medier
Sofie
Åmål
Mycket intressant bok som får en att få en helt annan syn på media.
Marella
Järfälla
Använd till kursen publik- och omvärldsanalys