Skapa ditt varumärke; Per Roth, Henrik Nilsson; 2011
endast ny

Skapa ditt varumärke

av Per Roth, Henrik Nilsson
Denna praktiska handbok vänder sig till dig som vill utveckla dittvarumärke. Antingen har du ett varumärke sedan tidigare, eller så står du just nu inför skapandet av ett varumärke. Du behöver inga som helst förkunskaper. Boken är upplagd med enkla frågor som du besvarar och som leder dig igenom processen steg för steg. Du får även tillgång till en del modeller som underlättar ditt arbete. Författarna har valt att använda sig av ett vardagligt språk för att helt enkelt göra det enklare för dig. Innan du vet ordet av, har du utvecklat ditt varumärke. Det kan inte bli enklare än så här. Boken innehåller även ett bonusavsnitt som förklarar hur professionellt varumärkesbyggande fungerar, samt redogör för terminologin som används inom branschen. Författarna har under flera år arbetat som varumärkesstrateger åt både nationella och internationella företag. De senaste åren har de även utbildat i varumärkesutveckling och driver numera Helsingborgs Varumärkesbyrå. "Detta är en bok som på ett enkelt och konkret sätt hjälper företag och organisationer att komma igång med sitt varumärkesarbete. Boken visar att en organisation kan komma en bra bit på vägen med att utveckla sitt varumärke utan att anlita utomstående experter." - Tomas Nilsson, vd Caddie Sport& Business AB
Denna praktiska handbok vänder sig till dig som vill utveckla dittvarumärke. Antingen har du ett varumärke sedan tidigare, eller så står du just nu inför skapandet av ett varumärke. Du behöver inga som helst förkunskaper. Boken är upplagd med enkla frågor som du besvarar och som leder dig igenom processen steg för steg. Du får även tillgång till en del modeller som underlättar ditt arbete. Författarna har valt att använda sig av ett vardagligt språk för att helt enkelt göra det enklare för dig. Innan du vet ordet av, har du utvecklat ditt varumärke. Det kan inte bli enklare än så här. Boken innehåller även ett bonusavsnitt som förklarar hur professionellt varumärkesbyggande fungerar, samt redogör för terminologin som används inom branschen. Författarna har under flera år arbetat som varumärkesstrateger åt både nationella och internationella företag. De senaste åren har de även utbildat i varumärkesutveckling och driver numera Helsingborgs Varumärkesbyrå. "Detta är en bok som på ett enkelt och konkret sätt hjälper företag och organisationer att komma igång med sitt varumärkesarbete. Boken visar att en organisation kan komma en bra bit på vägen med att utveckla sitt varumärke utan att anlita utomstående experter." - Tomas Nilsson, vd Caddie Sport& Business AB
Utgiven: 2011
ISBN: 9789163383595
Förlag: Vulkan
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 110 st
Denna praktiska handbok vänder sig till dig som vill utveckla dittvarumärke. Antingen har du ett varumärke sedan tidigare, eller så står du just nu inför skapandet av ett varumärke. Du behöver inga som helst förkunskaper. Boken är upplagd med enkla frågor som du besvarar och som leder dig igenom processen steg för steg. Du får även tillgång till en del modeller som underlättar ditt arbete. Författarna har valt att använda sig av ett vardagligt språk för att helt enkelt göra det enklare för dig. Innan du vet ordet av, har du utvecklat ditt varumärke. Det kan inte bli enklare än så här. Boken innehåller även ett bonusavsnitt som förklarar hur professionellt varumärkesbyggande fungerar, samt redogör för terminologin som används inom branschen. Författarna har under flera år arbetat som varumärkesstrateger åt både nationella och internationella företag. De senaste åren har de även utbildat i varumärkesutveckling och driver numera Helsingborgs Varumärkesbyrå. "Detta är en bok som på ett enkelt och konkret sätt hjälper företag och organisationer att komma igång med sitt varumärkesarbete. Boken visar att en organisation kan komma en bra bit på vägen med att utveckla sitt varumärke utan att anlita utomstående experter." - Tomas Nilsson, vd Caddie Sport& Business AB
Denna praktiska handbok vänder sig till dig som vill utveckla dittvarumärke. Antingen har du ett varumärke sedan tidigare, eller så står du just nu inför skapandet av ett varumärke. Du behöver inga som helst förkunskaper. Boken är upplagd med enkla frågor som du besvarar och som leder dig igenom processen steg för steg. Du får även tillgång till en del modeller som underlättar ditt arbete. Författarna har valt att använda sig av ett vardagligt språk för att helt enkelt göra det enklare för dig. Innan du vet ordet av, har du utvecklat ditt varumärke. Det kan inte bli enklare än så här. Boken innehåller även ett bonusavsnitt som förklarar hur professionellt varumärkesbyggande fungerar, samt redogör för terminologin som används inom branschen. Författarna har under flera år arbetat som varumärkesstrateger åt både nationella och internationella företag. De senaste åren har de även utbildat i varumärkesutveckling och driver numera Helsingborgs Varumärkesbyrå. "Detta är en bok som på ett enkelt och konkret sätt hjälper företag och organisationer att komma igång med sitt varumärkesarbete. Boken visar att en organisation kan komma en bra bit på vägen med att utveckla sitt varumärke utan att anlita utomstående experter." - Tomas Nilsson, vd Caddie Sport& Business AB
Ny bok
297 kr312 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
297 kr312 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)