Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy; Christopher H. Lovelock; 2002
Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy; Christopher H. Lovelock; 2002

Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy

av Christopher H. Lovelock

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780130605665
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

2002 släpptes boken Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy skriven av Christopher H. Lovelock. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy

Harvard

Lovelock, C. H. (2002). Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy. Prentice Hall.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy (Prentice Hall, 2002).

APA

Lovelock, C. H. (2002). Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy. Prentice Hall.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing in Asia : managing people, technology and strategy. Prentice Hall; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.