Services marketing : a European perspective; Christopher H. Lovelock; 1999
Services marketing : a European perspective; Christopher H. Lovelock; 1999

Services marketing : a European perspectiveUpplaga 1

av Christopher H. Lovelock

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130959911
  • Sidor: 736 st
  • Förlag: Prentice Hall Europe
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

"This book is a European version of Christopher Lovelock's highly successful original. The text, readings and cases have been rewritten and/or replaced and/or adapted to make them more appropriate for the European market. Lovelock, who is British, has been instrumental in the adaptation. Instructor's Manual (0-13-020763-2)."

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services marketing : a European perspective (1999)

1999 släpptes boken Services marketing : a European perspective skriven av Christopher H. Lovelock. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 736 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall Europe.

Köp boken Services marketing : a European perspective på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Services marketing : a European perspective (Upplaga 1)

Harvard

Lovelock, C. H. (1999). Services marketing : a European perspective. 1:a uppl. Prentice Hall Europe.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services marketing : a European perspective, 1 uppl. (Prentice Hall Europe, 1999).

APA

Lovelock, C. H. (1999). Services marketing : a European perspective (1:a uppl.). Prentice Hall Europe.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing : a European perspective. 1:a uppl. Prentice Hall Europe; 1999.