Services Marketing; Christopher H. Lovelock; 2010
Services Marketing; Christopher H. Lovelock; 2010

Services Marketing Upplaga 7

av Christopher H. Lovelock

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780136107217
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

The fundamentals of services marketing presented in a strategic marketing framework.Organized around a strategic marketing framework Services Marketing guides readers into the consumer and competitive environments in services marketing.The marketing framework has been restructured for this edition to reflect what is happening in services marketing today. (Pearson)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services Marketing (2010)

I januari 2010 släpptes boken Services Marketing skriven av Christopher H. Lovelock. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Services Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Services Marketing (Upplaga 7)

Harvard

Lovelock, C. H. (2010). Services Marketing. 7:e uppl. Pearson.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services Marketing, 7 uppl. (Pearson, 2010).

APA

Lovelock, C. H. (2010). Services Marketing (7:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Lovelock CH. Services Marketing. 7:e uppl. Pearson; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.