Services marketing; Christopher H. Lovelock; 1996
Services marketing; Christopher H. Lovelock; 1996

Services marketingUpplaga 3

av Christopher H. Lovelock

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780134613772
  • Sidor: 660 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1996 släpptes boken Services marketing skriven av Christopher H. Lovelock. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 660 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International.

Köp boken Services marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Services marketing (Upplaga 3)

Harvard

Lovelock, C. H. (1996). Services marketing. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services marketing, 3 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International, 1996).

APA

Lovelock, C. H. (1996). Services marketing (3:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing. 3:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall International; 1996.