Services Marketing; Christopher Lovelock; 1996
Services Marketing; Christopher Lovelock; 1996

Services Marketing Upplaga 3

av Christopher Lovelock

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780134558417
  • Sidor: 660 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Leading graduate/undergraduate text in services marketing, incorporating text, cases and readings. Fully revised and updated reflecting increasing importance of the service sector.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services Marketing (1996)

I januari 1996 släpptes boken Services Marketing skriven av Christopher Lovelock. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 660 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Services Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Services Marketing (Upplaga 3)

Harvard

Lovelock, C. (1996). Services Marketing. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Lovelock, Christopher, Services Marketing, 3 uppl. (Pearson, 1996).

APA

Lovelock, C. (1996). Services Marketing (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Lovelock C. Services Marketing. 3:e uppl. Pearson; 1996.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.