Service och bemötande 1 - Arbetsbok; Meg Marnon; 2013
Service och bemötande 1 - Arbetsbok; Meg Marnon; 2013

Service och bemötande 1 - Arbetsbok Upplaga 1

av Meg Marnon

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789173792721
  • Sidor: 42 st
  • Förlag: Thelin läromedel
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande 1 - Arbetsbok (2013)

I september 2013 släpptes boken Service och bemötande 1 - Arbetsbok skriven av Meg Marnon. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 42 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Thelin läromedel.

Köp boken Service och bemötande 1 - Arbetsbok på Studentapan och spara uppåt 20% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Service och bemötande 1 - Arbetsbok (Upplaga 1)

Harvard

Marnon, M. (2013). Service och bemötande 1 - Arbetsbok. 1:a uppl. Thelin läromedel.

Oxford

Marnon, Meg, Service och bemötande 1 - Arbetsbok, 1 uppl. (Thelin läromedel, 2013).

APA

Marnon, M. (2013). Service och bemötande 1 - Arbetsbok (1:a uppl.). Thelin läromedel.

Vancouver

Marnon M. Service och bemötande 1 - Arbetsbok. 1:a uppl. Thelin läromedel; 2013.

Köp boken

99 kr
123 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!