spara 20%
1 säljare
Service och bemötande 1 - Arbetsbok Upplaga 1
Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2013
ISBN: 9789173792721
Förlag: Thelin läromedel
Format: Spiralbunden
Språk: Svenska
Sidor: 42 st
Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
99 kr123 krSpara 24 kr (20%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.