Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2017 släpptes boken H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter skriven av Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt, Anders Pihlsgård. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 300 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter på Studentapan och spara uppåt 65% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 22 recensioner från verifierade användare
4.9 (22)
22 recensioner
Lydia
Tenhult
Jättebra information kring kundbemötande, hantera arga kunder, ta feedback osv
Lisa
Skellefteå
Lätt att förstå
Nelso
Trollhättan
Omffatande utveckling av begrepp inom kundservice, lagar, metoder, säkerheter och arbetsmjliö.
Erika
Solna
Denna lärobok innehåller mycket enkla och tydliga beskrivningar som jag fått mycket nytta av när jag studerat servicekunskap.
Jenny
Taberg
Mycket bra information och lätt att ta till sig samt ger bra insikt och kunskap i ämnet
Susan
Huddinge
Den här boken är tydlig och lättläst. Som student får du lära dig mycket om vad service innebär och vad som krävs för att skapa nya och behålla gamla kunder etc.