Service och bemötande 1 - Lärobok; Meg Marnon; 2013
Service och bemötande 1 - Lärobok; Meg Marnon; 2013

Service och bemötande 1 - Lärobok Upplaga 1

av Meg Marnon

4.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789173792714
  • Sidor: 118 st
  • Förlag: Thelin läromedel
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande 1 - Lärobok (2013)

I september 2013 släpptes boken Service och bemötande 1 - Lärobok skriven av Meg Marnon. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 118 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Thelin läromedel.

Köp boken Service och bemötande 1 - Lärobok på Studentapan och spara uppåt 37% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Service och bemötande 1 - Lärobok (Upplaga 1)

Harvard

Marnon, M. (2013). Service och bemötande 1 - Lärobok. 1:a uppl. Thelin läromedel.

Oxford

Marnon, Meg, Service och bemötande 1 - Lärobok, 1 uppl. (Thelin läromedel, 2013).

APA

Marnon, M. (2013). Service och bemötande 1 - Lärobok (1:a uppl.). Thelin läromedel.

Vancouver

Marnon M. Service och bemötande 1 - Lärobok. 1:a uppl. Thelin läromedel; 2013.

Köp boken

215 kr
342 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!