Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009; Henrik Nilsson; 2010
Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009; Henrik Nilsson; 2010

Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009

av Henrik Nilsson

  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789163366215
  • Sidor: 138 st
  • Förlag: Vulkan
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok beskriver hur Helsingborgs stad arbetade med marknadskommunikation inför U21-EM 2009. Åtgärder utvärderas och primärkunden avslöjas. Boken ger dig konkreta tips om vad man bör tänka på när man skapar en kommunikationsplan och kan även fungera som en checklista över olika marknadsförande aktiviteter, vilka kan appliceras på alla sorters event. Det går också utmärkt att använda boken som utbildningsmaterial, då den tydligt illustrerar hur en kommunikationskampanj kan planeras och genomföras.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009 (2010)

I april 2010 släpptes boken Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009 skriven av Henrik Nilsson. Den är skriven på svenska och består av 138 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Vulkan.

Köp boken Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009

Harvard

Nilsson, H. (2010). Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009. Vulkan.

Oxford

Nilsson, Henrik, Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009 (Vulkan, 2010).

APA

Nilsson, H. (2010). Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009. Vulkan.

Vancouver

Nilsson H. Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009. Vulkan; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.