Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009
Denna bok beskriver hur Helsingborgs stad arbetade med marknadskommunikation inför U21-EM 2009. Åtgärder utvärderas och primärkunden avslöjas. Boken ger dig konkreta tips om vad man bör tänka på när man skapar en kommunikationsplan och kan även fungera som en checklista över olika marknadsförande aktiviteter, vilka kan appliceras på alla sorters event. Det går också utmärkt att använda boken som utbildningsmaterial, då den tydligt illustrerar hur en kommunikationskampanj kan planeras och genomföras.
Utgiven: 2010
ISBN: 9789163366215
Förlag: Vulkan
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 138 st
Denna bok beskriver hur Helsingborgs stad arbetade med marknadskommunikation inför U21-EM 2009. Åtgärder utvärderas och primärkunden avslöjas. Boken ger dig konkreta tips om vad man bör tänka på när man skapar en kommunikationsplan och kan även fungera som en checklista över olika marknadsförande aktiviteter, vilka kan appliceras på alla sorters event. Det går också utmärkt att använda boken som utbildningsmaterial, då den tydligt illustrerar hur en kommunikationskampanj kan planeras och genomföras.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.