2 säljare
Reklamjuridik Upplaga 2
Omarbetad upplaga, bl.a. har ny lagstiftning och praxis om barnreklam, läkemedelsreklam och hälsoargumentering samt etiska regler i olika branschavtal beaktats, t.ex. om lättöl. Helt nya är kapitlen om marknadsföring på Internet och direktmarknadsföring (DM) samt postorder.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789139201335
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 174 st
Omarbetad upplaga, bl.a. har ny lagstiftning och praxis om barnreklam, läkemedelsreklam och hälsoargumentering samt etiska regler i olika branschavtal beaktats, t.ex. om lättöl. Helt nya är kapitlen om marknadsföring på Internet och direktmarknadsföring (DM) samt postorder.
20 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.