Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling; Lage Rosvall, Kristian Rosvall; 2001
Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling; Lage Rosvall, Kristian Rosvall; 2001

Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling

av Lage Rosvall, Kristian Rosvall

  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789175485850
  • Sidor: 164 st
  • Förlag: Industrilitteratur
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Över tjugo års praktisk tillämpning har visat att denna boks koncept gör det möjligt att motivera högre priser. Boken ger en helhetssyn över Rosvalls koncept för kundvärdebaserad pris- och affärsutveckling. Rosvall presenterar bl a en operativ modell som visar hur du praktiskt går tillväga för att utveckla, paketera och prissätta erbjudanden efter kundvärde. Modellen behandlar prissättningen som en integrerad del i affärsutvecklingsprocessen.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling (2001)

I februari 2001 släpptes boken Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling skriven av Lage Rosvall, Kristian Rosvall. Den är skriven på svenska och består av 164 sidor. Förlaget bakom boken är Industrilitteratur.

Köp boken Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Referera till Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling

Harvard

Rosvall, L. & Rosvall, K. (2001). Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling. Industrilitteratur.

Oxford

Rosvall, Lage & Rosvall, Kristian, Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling (Industrilitteratur, 2001).

APA

Rosvall, L., & Rosvall, K. (2001). Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling. Industrilitteratur.

Vancouver

Rosvall L, Rosvall K. Prissättning efter kundvärde -- Ett paradigmskifte i modern affärsutveckling. Industrilitteratur; 2001.

Köp boken

285 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!