Reframing Business: When the Map Changes the Landscape; Richard Normann; 2001
Reframing Business: When the Map Changes the Landscape; Richard Normann; 2001

Reframing Business: When the Map Changes the Landscape Upplaga 1

av Richard Normann

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780471485575
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

In 1983 Richard Normann published the world's first book presenting an integrated framework on the management of service producing companies. Now he provides a new approach to strategy: an original way to think about organisations and create a different future. In this demanding but rewarding book he shows that providing organisations are prepared to rethink the way they do business they can occupy the competitive high ground of the future. To do this they must transform concepts and frameworks into action. * Provides new business models. * Shows companies how to reframe their business and take advantage of the opportunities created in the space of "unbundling and rebundling".

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Reframing Business: When the Map Changes the Landscape (2001)

I maj 2001 släpptes boken Reframing Business: When the Map Changes the Landscape skriven av Richard Normann. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Reframing Business: When the Map Changes the Landscape på Studentapan och spara uppåt 71% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Reframing Business: When the Map Changes the Landscape (Upplaga 1)

Harvard

Normann, R. (2001). Reframing Business: When the Map Changes the Landscape. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Normann, Richard, Reframing Business: When the Map Changes the Landscape, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2001).

APA

Normann, R. (2001). Reframing Business: When the Map Changes the Landscape (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Normann R. Reframing Business: When the Map Changes the Landscape. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2001.

Köp boken

179 kr
609 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!