Principles & practice of marketing; Jim Blythe; 2006
Principles & practice of marketing; Jim Blythe; 2006

Principles & practice of marketing

av Jim Blythe

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9781844801206
  • Sidor: 800 st
  • Förlag: Thomson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The intention of this book is to explain the received wisdom about marketing, and provide the counter-arguments which moderate the debate. It examines what marketing does, and seeks to strike a balance between academic thinking and practical experience. It is meant for students new to marketing and to business.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles & practice of marketing (2006)

2006 släpptes boken Principles & practice of marketing skriven av Jim Blythe. Den är skriven på engelska och består av 800 sidor. Förlaget bakom boken är Thomson.

Köp boken Principles & practice of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles & practice of marketing

Harvard

Blythe, J. (2006). Principles & practice of marketing. Thomson.

Oxford

Blythe, Jim, Principles & practice of marketing (Thomson, 2006).

APA

Blythe, J. (2006). Principles & practice of marketing. Thomson.

Vancouver

Blythe J. Principles & practice of marketing. Thomson; 2006.