Principles of Marketing ; Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy; 2013
Principles of Marketing ; Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy; 2013

Principles of Marketing Upplaga 6

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780173742075
  • Förlag: Pearson

Om boken

2013 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C.Harris, Nigel Piercy. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den . Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 6)

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G., C.Harris, L. & Piercy, N. (2013). Principles of Marketing . 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary, C.Harris, Lloyd & Piercy, Nigel, Principles of Marketing , 6 uppl. (Pearson, 2013).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., C.Harris, L., & Piercy, N. (2013). Principles of Marketing (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, C.Harris L, Piercy N. Principles of Marketing . 6:e uppl. Pearson; 2013.