Principles of marketing; Philip Kotler; 2008
Principles of marketing; Philip Kotler; 2008

Principles of marketingUpplaga 12

av Philip Kotler

  • Upplaga: 12e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780137128273
  • Sidor: 736 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. The comprehensive, classic principles text organized around an innovative customer-value and customer-relationship framework.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2008)

2008 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 12e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 736 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 12)

Harvard

Kotler, P. (2008). Principles of marketing. 12:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 12 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2008).

APA

Kotler, P. (2008). Principles of marketing (12:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 12:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2008.