Principles of marketing; Philip Kotler; 1996
Principles of marketing; Philip Kotler; 1996

Principles of marketingUpplaga 7

av Philip Kotler

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780132286855
  • Sidor: 712 st
  • Förlag: Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Finding competitive advantage and differentiating the marketing offer, global marketing, the impact of a united Europe in 1992, service marketing strategy, integrated direct marketing and database marketing, and geodemographic segmentation are among the topics covered in this book.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (1996)

1996 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 712 sidor. Förlaget bakom boken är Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 7)

Harvard

Kotler, P. (1996). Principles of marketing. 7:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 7 uppl. (Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall, 1996).

APA

Kotler, P. (1996). Principles of marketing (7:e uppl.). Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 7:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall; 1996.