Principles of Marketing; Philip Kotler, Gary Armstrong; 1996
Principles of Marketing; Philip Kotler, Gary Armstrong; 1996

Principles of Marketing Upplaga 7

av Philip Kotler, Gary Armstrong

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780132286855
  • Sidor: 712 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Finding competitive advantage and differentiating the marketing offer, global marketing, the impact of a united Europe in 1992, service marketing strategy, integrated direct marketing and database marketing, and geodemographic segmentation are among the topics covered in this book.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of Marketing (1996)

1996 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 712 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 7)

Harvard

Kotler, P. & Armstrong, G. (1996). Principles of Marketing. 7:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip & Armstrong, Gary, Principles of Marketing, 7 uppl. (Prentice Hall, 1996).

APA

Kotler, P., & Armstrong, G. (1996). Principles of Marketing (7:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G. Principles of Marketing. 7:e uppl. Prentice Hall; 1996.

Köp boken

205 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!