Principles of Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2005
Principles of Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2005

Principles of MarketingUpplaga 11

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 11e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780131469181
  • Sidor: 768 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. The comprehensive, classic principles text that in its new edition incorporates a customer value framework to tie together marketing concepts for students.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of Marketing (2005)

I februari 2005 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 768 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 11)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2005). Principles of Marketing. 11:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Principles of Marketing, 11 uppl. (Pearson, 2005).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2005). Principles of Marketing (11:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Principles of Marketing. 11:e uppl. Pearson; 2005.