Principles and Practice of Marketing; Jim Blythe; 2009
Principles and Practice of Marketing; Jim Blythe; 2009

Principles and Practice of Marketing Upplaga 2

av Jim Blythe

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9781408011478
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Cengage Learning EMEA
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

The intention of this book is to explain the received wisdom about marketing, and provide the counter-arguments which moderate the debate. It examines what marketing does, and seeks to strike a balance between academic thinking and practical experience. It is meant for students new to marketing and to business.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles and Practice of Marketing (2009)

I april 2009 släpptes boken Principles and Practice of Marketing skriven av Jim Blythe. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning EMEA.

Köp boken Principles and Practice of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles and Practice of Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Blythe, J. (2009). Principles and Practice of Marketing. 2:a uppl. Cengage Learning EMEA.

Oxford

Blythe, Jim, Principles and Practice of Marketing, 2 uppl. (Cengage Learning EMEA, 2009).

APA

Blythe, J. (2009). Principles and Practice of Marketing (2:a uppl.). Cengage Learning EMEA.

Vancouver

Blythe J. Principles and Practice of Marketing. 2:a uppl. Cengage Learning EMEA; 2009.

Köp boken

319 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!