Praktisk Marknadsföring; Ola Feurst; 2002
Praktisk Marknadsföring; Ola Feurst; 2002

Praktisk Marknadsföring Upplaga 3

av Ola Feurst

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789186460877
  • Sidor: 148 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken är en lämplig introduktion till ämnet, en orientering med grundläggande begrepp och metoder. Den behandlar främst marknadsföring av konsumentvaror, med vissa anknytningar till tjänster och industrivaror.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Praktisk Marknadsföring (2002)

I mars 2002 släpptes boken Praktisk Marknadsföring skriven av Ola Feurst. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 148 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Praktisk Marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Praktisk Marknadsföring (Upplaga 3)

Harvard

Feurst, O. (2002). Praktisk Marknadsföring. 3:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Feurst, Ola, Praktisk Marknadsföring, 3 uppl. (Studentlitteratur AB, 2002).

APA

Feurst, O. (2002). Praktisk Marknadsföring (3:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Feurst O. Praktisk Marknadsföring. 3:e uppl. Studentlitteratur AB; 2002.

Köp boken

89 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!