Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik; Henry Egidius; 1986
Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik; Henry Egidius; 1986

Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik

av Henry Egidius

  • Utgiven: 1986
  • ISBN: 9789144257310
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

1986 släpptes boken Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik skriven av Henry Egidius. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik

Harvard

Egidius, H. (1986). Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik. Studentlitteratur.

Oxford

Egidius, Henry, Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik (Studentlitteratur, 1986).

APA

Egidius, H. (1986). Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik. Studentlitteratur.

Vancouver

Egidius H. Positivism, fenomenologi, hermeneutik: konsekvenser för didaktik och vårdvetenskapVolym 74 av Pedagogisk orientering och debattTeori, forskning, praktik. Studentlitteratur; 1986.