Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel; Peter Erikson; 1994
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel; Peter Erikson; 1994

Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel Upplaga 1

av Peter Erikson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9789123014446
  • Sidor: 206 st
  • Förlag: Liber-Hermod
  • Språk: Svenska

Om boken

1994 släpptes boken Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel skriven av Peter Erikson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 206 sidor. Förlaget bakom boken är Liber-Hermod.

Köp boken Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel (Upplaga 1)

Harvard

Erikson, P. (1994). Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel. 1:a uppl. Liber-Hermod.

Oxford

Erikson, Peter, Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel, 1 uppl. (Liber-Hermod, 1994).

APA

Erikson, P. (1994). Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel (1:a uppl.). Liber-Hermod.

Vancouver

Erikson P. Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel. 1:a uppl. Liber-Hermod; 1994.

Köp boken

99 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!