Patientfokuserad verksamhetsutveckling : idéer, metoder och lärdomar från andra verksamhetsområden; Sten Iwarson; 1999

Patientfokuserad verksamhetsutveckling : idéer, metoder och lärdomar från andra verksamhetsområden Upplaga 1

av Sten Iwarson
Patientfokuserad verksamhetsutveckling - nya grepp i sjukvården (1999) Patientfokusering och verksamhetsutveckling i vårdarbete handlar inte i första hand om mätetal och metoder utan om attityder och engagemang. I boken presenteras ett antal olika modeller för processorienterad verksamhetsutveckling med patienternas behov och förväntningar som utgångspunkt. Bokens författare, professor Sten Iwarson, har nära 20 års erfarenhet som verksamhetschef och chefsläkare vid Sahlgenska Universitetssjukhuset Östra.
Patientfokuserad verksamhetsutveckling - nya grepp i sjukvården (1999) Patientfokusering och verksamhetsutveckling i vårdarbete handlar inte i första hand om mätetal och metoder utan om attityder och engagemang. I boken presenteras ett antal olika modeller för processorienterad verksamhetsutveckling med patienternas behov och förväntningar som utgångspunkt. Bokens författare, professor Sten Iwarson, har nära 20 års erfarenhet som verksamhetschef och chefsläkare vid Sahlgenska Universitetssjukhuset Östra.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1999
ISBN: 9789197268936
Förlag: Säve förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 178 st
Patientfokuserad verksamhetsutveckling - nya grepp i sjukvården (1999) Patientfokusering och verksamhetsutveckling i vårdarbete handlar inte i första hand om mätetal och metoder utan om attityder och engagemang. I boken presenteras ett antal olika modeller för processorienterad verksamhetsutveckling med patienternas behov och förväntningar som utgångspunkt. Bokens författare, professor Sten Iwarson, har nära 20 års erfarenhet som verksamhetschef och chefsläkare vid Sahlgenska Universitetssjukhuset Östra.
Patientfokuserad verksamhetsutveckling - nya grepp i sjukvården (1999) Patientfokusering och verksamhetsutveckling i vårdarbete handlar inte i första hand om mätetal och metoder utan om attityder och engagemang. I boken presenteras ett antal olika modeller för processorienterad verksamhetsutveckling med patienternas behov och förväntningar som utgångspunkt. Bokens författare, professor Sten Iwarson, har nära 20 års erfarenhet som verksamhetschef och chefsläkare vid Sahlgenska Universitetssjukhuset Östra.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)