Packaging the Brand; Gavin Ambrose, Paul Harris; 2011
Packaging the Brand; Gavin Ambrose, Paul Harris; 2011

Packaging the Brand

av Gavin Ambrose, Paul Harris

  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9782940411412
  • Sidor: 208 st
  • Förlag: AVA Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

While many other areas of design have commercial aspects, the success of a piece of packaging design is inextricably linked with its ability to sell a product. Packaging the Brand discusses the implications of this commercial function for a designer. It explores methods of visually communicating the value of a product to its target audience and examines the entire lifespan of a piece of packaging: from its manufacture and construction, to its display in various retail environments, to its eventual disposal and the associated environmental concerns.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Packaging the Brand (2011)

2011 släpptes boken Packaging the Brand skriven av Gavin Ambrose, Paul Harris. Den är skriven på engelska och består av 208 sidor. Förlaget bakom boken är AVA Publishing.

Köp boken Packaging the Brand på Studentapan och spara pengar.

Referera till Packaging the Brand

Harvard

Ambrose, G. & Harris, P. (2011). Packaging the Brand. AVA Publishing.

Oxford

Ambrose, Gavin & Harris, Paul, Packaging the Brand (AVA Publishing, 2011).

APA

Ambrose, G., & Harris, P. (2011). Packaging the Brand. AVA Publishing.

Vancouver

Ambrose G, Harris P. Packaging the Brand. AVA Publishing; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.