MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks); Gary Armstrong; 2009
MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks); Gary Armstrong; 2009

MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks)Upplaga 10

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780135096598
  • Förlag: PEARSON EDUCATION (US)
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

I februari 2009 släpptes boken MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks) skriven av Gary Armstrong. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION (US).

Köp boken MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks) på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks) (Upplaga 10)

Harvard

Armstrong, G. (2009). MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks). 10:e uppl. PEARSON EDUCATION (US).

Oxford

Armstrong, Gary, MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks), 10 uppl. (PEARSON EDUCATION (US), 2009).

APA

Armstrong, G. (2009). MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks) (10:e uppl.). PEARSON EDUCATION (US).

Vancouver

Armstrong G. MyMarketingLab with E-Book Student Access Code Card for Principles of Marketing (for Valuepacks). 10:e uppl. PEARSON EDUCATION (US); 2009.