Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I september 2015 släpptes boken Musikspråka i förskolan : med musik, rytmik och rörelse skriven av Mallo Vesterlund. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 135 sidor djupgående information om pedagogik. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Musikspråka i förskolan : med musik, rytmik och rörelse på Studentapan och spara uppåt 32% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 8 recensioner från verifierade användare
4.6 (8)
8 recensioner
Nicole
Söderhamn
Ett bra verktyg för att arbeta med estetiska aktiviteter i förskolan.
Sara
Luleå
Mycket inspiration och praktiska exempel!
Ella
Rörvik
Musikspråka i förskolan är en fantastisk bok som integrerar musik, rytmik och rörelse i förskoleundervisningen. Den ger konkreta tips och övningar för att främja barns språkutveckling genom musik. Det är en inspirerande resurs för förskollärare och andra
Maarten
Frillesås
Intressant och givande bok!
Sanna
Eskilstuna
En bok med exempel om hur förskolläraren kan arbeta med matematik genom musik, rytmik och rörelser. Innehåller även en skiva. Rekommenderar :)
Lina
Umeå
Väldigt bra att ha som grund om man ska hålla i en musiksamling med barnen och förstå varför man gör det
Nicole
Söderhamn
Ett bra verktyg för att arbeta med estetiska aktiviteter i förskolan.
Sara
Luleå
Mycket inspiration och praktiska exempel!
Ella
Rörvik
Musikspråka i förskolan är en fantastisk bok som integrerar musik, rytmik och rörelse i förskoleundervisningen. Den ger konkreta tips och övningar för att främja barns språkutveckling genom musik. Det är en inspirerande resurs för förskollärare och andra
Maarten
Frillesås
Intressant och givande bok!
Sanna
Eskilstuna
En bok med exempel om hur förskolläraren kan arbeta med matematik genom musik, rytmik och rörelser. Innehåller även en skiva. Rekommenderar :)
Lina
Umeå
Väldigt bra att ha som grund om man ska hålla i en musiksamling med barnen och förstå varför man gör det