Mobile Marketing For Dummies; Michael Becker, John Arnold; 2010
Mobile Marketing For Dummies; Michael Becker, John Arnold; 2010

Mobile Marketing For Dummies Upplaga 1

av Michael Becker, John Arnold

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780470616680
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Straightforward advice on building and launching a mobile marketing plan Mobile communication is hot, and so is marketing on mobile devices. Mobile Marketing For Dummies provides a clear and easy path for creating, launching, and making the most of a mobile marketing program. Designed for marketing professionals and other business people who may have little experience with the medium, it explains mobile marketing and how to convert a traditional marketing plan to mobile. Topics include assembling resources and budget, creating a plan, following best practices, building mobile sites, and much more. Explains what mobile marketing is, how you can adapt a traditional marketing plan for mobile, and how to create and launch a mobile marketing plan from scratch Covers activating a plan using voice, text, e-mail, and social media campaigns Explores the nuts and bolts of building mobile sites, apps, monetizing mobile, and advertising on other mobile properties Mobile Marketing For Dummies gives you the tools to succeed in this exciting environment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Mobile Marketing For Dummies (2010)

I oktober 2010 släpptes boken Mobile Marketing For Dummies skriven av Michael Becker, John Arnold. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Mobile Marketing For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till Mobile Marketing For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Becker, M. & Arnold, J. (2010). Mobile Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Becker, Michael & Arnold, John, Mobile Marketing For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2010).

APA

Becker, M., & Arnold, J. (2010). Mobile Marketing For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Becker M, Arnold J. Mobile Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.