Medlemsmodellen : rekrytera, aktivera och behålla medlemmar Upplaga 1
Äntligen! En bok som tar ett helhetsgrepp om medlemsutveckling i idéburna organisationer. Den här boken innehåller åtta steg som förbättrar er förmåga att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar. Boken är skriven för tjänstemän, förtroendevalda och aktiva som vill skapa en medlemsstrategi eller förbättra det operativa arbetet med medlemsutveckling. Några teman ur boken: - identifiera er unika roll - öka er mångfald - locka fler medlemmar - skapa en inkluderande kultur - hantera missnöje och behåll medlemmar - få passiva medlemmar att bli aktiva - kom förbi rekryteringsmotstånd - utvärdera ert medlemsarbete Bokens författare är samhällsentreprenörerna Niklas Hill (Trinambai Consulting) och Angeli Sjöström (medlemsutveckling.se).
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789163382567
Förlag: Trinambai Consulting
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 118 st
Äntligen! En bok som tar ett helhetsgrepp om medlemsutveckling i idéburna organisationer. Den här boken innehåller åtta steg som förbättrar er förmåga att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar. Boken är skriven för tjänstemän, förtroendevalda och aktiva som vill skapa en medlemsstrategi eller förbättra det operativa arbetet med medlemsutveckling. Några teman ur boken: - identifiera er unika roll - öka er mångfald - locka fler medlemmar - skapa en inkluderande kultur - hantera missnöje och behåll medlemmar - få passiva medlemmar att bli aktiva - kom förbi rekryteringsmotstånd - utvärdera ert medlemsarbete Bokens författare är samhällsentreprenörerna Niklas Hill (Trinambai Consulting) och Angeli Sjöström (medlemsutveckling.se).
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.