Media Studies; Paul Marris, Sue Thornham; 1999
Media Studies; Paul Marris, Sue Thornham; 1999

Media Studies Upplaga 2

av Paul Marris, Sue Thornham

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780748612062
  • Sidor: 896 st
  • Förlag: Edinburgh University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Media Studies: A Reader contains all of the classic texts which reflect the development of the field in Britain. With its rigorous content and comprehensive coverage, the book provides all the essential readings in one volume. The combination of a broad selection of texts together with clearly written and relevant commentaries to each section means the book is an ideal text for classroom use and home-based learning. This edition contains: * Updating of all sections to include new work on: - audience research - media globalisation - media discourse * An additional case study section on new media * Further Reading lists updated * Introductory essays to each section expanded * Internal layout completely redesigned for ease of use

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media Studies (1999)

1999 släpptes boken Media Studies skriven av Paul Marris, Sue Thornham. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 896 sidor. Förlaget bakom boken är Edinburgh University Press.

Köp boken Media Studies på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media Studies (Upplaga 2)

Harvard

Marris, P. & Thornham, S. (1999). Media Studies. 2:a uppl. Edinburgh University Press.

Oxford

Marris, Paul & Thornham, Sue, Media Studies, 2 uppl. (Edinburgh University Press, 1999).

APA

Marris, P., & Thornham, S. (1999). Media Studies (2:a uppl.). Edinburgh University Press.

Vancouver

Marris P, Thornham S. Media Studies. 2:a uppl. Edinburgh University Press; 1999.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.