Media Semiotics: An Introduction; Jonathan Bignell; 1997
Media Semiotics: An Introduction; Jonathan Bignell; 1997

Media Semiotics: An Introduction

av Jonathan Bignell

  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780719045011
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: Manchester University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Using examples such as the Wonderbra advertisements and the film Waterworld, Bignell presents an investigation of the critical approach to contemporary media studies and discusses the challenges posed by post-structuralist theory and postmodernism.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media Semiotics: An Introduction (1997)

1997 släpptes boken Media Semiotics: An Introduction skriven av Jonathan Bignell. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är Manchester University Press.

Köp boken Media Semiotics: An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media Semiotics: An Introduction

Harvard

Bignell, J. (1997). Media Semiotics: An Introduction. Manchester University Press.

Oxford

Bignell, Jonathan, Media Semiotics: An Introduction (Manchester University Press, 1997).

APA

Bignell, J. (1997). Media Semiotics: An Introduction. Manchester University Press.

Vancouver

Bignell J. Media Semiotics: An Introduction. Manchester University Press; 1997.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.