Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring; Mats Larsson; 2017
Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring; Mats Larsson; 2017

Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring

av Mats Larsson

  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789155498337
  • Sidor: 99 st
  • Förlag: Acta Universitatis Upsaliensis
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Mediemarknaden har genomgått en genom-gripande omvandling under de senaste decennierna. Teknologisk utveckling har öppnat för nya medieformer och distributions-system och bidragit till mediemarknadens globalisering. I denna bok analyseras hur Stockholms roll som mediecentrum påverkats av denna utveckling och hur företag i Stockholmsregionen kunnat utveckla sina positioner bland annat genom internationella kontaktnät.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring (2017)

I mars 2017 släpptes boken Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring skriven av Mats Larsson. Den är skriven på svenska och består av 99 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Upsaliensis.

Köp boken Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring

Harvard

Larsson, M. (2017). Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring. Acta Universitatis Upsaliensis.

Oxford

Larsson, Mats, Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring (Acta Universitatis Upsaliensis, 2017).

APA

Larsson, M. (2017). Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring. Acta Universitatis Upsaliensis.

Vancouver

Larsson M. Media, makten och nätverken: Stockholms mediemarknad i förändring. Acta Universitatis Upsaliensis; 2017.

Köp boken

Helt ny

182 kr