Media Effects Research; Glenn Sparks; 2012
Media Effects Research; Glenn Sparks; 2012

Media Effects Research Upplaga 4

av Glenn Sparks

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781111344450
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: CENGAGE Learning Custom Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

MEDIA EFFECTS RESEARCH, FOURTH EDITION, provides an excellent introduction for students studying mass media's effects on society. Through an engaging narrative style, the author presents fascinating research findings on media's impact and related mass media theories. Students are provided with a clear perspective of the relationship between science, methods, and practical questions about the effects of mass media.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media Effects Research (2012)

I januari 2012 släpptes boken Media Effects Research skriven av Glenn Sparks. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 336 sidor. Förlaget bakom boken är CENGAGE Learning Custom Publishing.

Köp boken Media Effects Research på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media Effects Research (Upplaga 4)

Harvard

Sparks, G. (2012). Media Effects Research. 4:e uppl. CENGAGE Learning Custom Publishing.

Oxford

Sparks, Glenn, Media Effects Research, 4 uppl. (CENGAGE Learning Custom Publishing, 2012).

APA

Sparks, G. (2012). Media Effects Research (4:e uppl.). CENGAGE Learning Custom Publishing.

Vancouver

Sparks G. Media Effects Research. 4:e uppl. CENGAGE Learning Custom Publishing; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.