Med känslan som ledstjärna; M Alvesson, A-S Köping; 1993
3 säljare

Med känslan som ledstjärna Upplaga 1

av M Alvesson, A-S Köping
Denna bok ger ett inträngande och levande porträtt av reklamarbete, reklambyråer och kundrelationer i reklambranschen. Den är baserad på en djupstudie av en reklambyrå samt intervjuer med företrädare för andra byråer och centralt placerade företrädare för branschen. Boken tar upp arbetssätt, reklambranschens kultur, inklusive reklammänniskors språkbruk, stil, myter och andra föreställningar om dem själva, verksamheten och klienterna. Avknoppningar, sociala relationer, könsrelationer och klientrelationer behandlas likaså.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Denna bok ger ett inträngande och levande porträtt av reklamarbete, reklambyråer och kundrelationer i reklambranschen. Den är baserad på en djupstudie av en reklambyrå samt intervjuer med företrädare för andra byråer och centralt placerade företrädare för branschen. Boken tar upp arbetssätt, reklambranschens kultur, inklusive reklammänniskors språkbruk, stil, myter och andra föreställningar om dem själva, verksamheten och klienterna. Avknoppningar, sociala relationer, könsrelationer och klientrelationer behandlas likaså.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1993
ISBN: 9789144381510
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 298 st
Denna bok ger ett inträngande och levande porträtt av reklamarbete, reklambyråer och kundrelationer i reklambranschen. Den är baserad på en djupstudie av en reklambyrå samt intervjuer med företrädare för andra byråer och centralt placerade företrädare för branschen. Boken tar upp arbetssätt, reklambranschens kultur, inklusive reklammänniskors språkbruk, stil, myter och andra föreställningar om dem själva, verksamheten och klienterna. Avknoppningar, sociala relationer, könsrelationer och klientrelationer behandlas likaså.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Denna bok ger ett inträngande och levande porträtt av reklamarbete, reklambyråer och kundrelationer i reklambranschen. Den är baserad på en djupstudie av en reklambyrå samt intervjuer med företrädare för andra byråer och centralt placerade företrädare för branschen. Boken tar upp arbetssätt, reklambranschens kultur, inklusive reklammänniskors språkbruk, stil, myter och andra föreställningar om dem själva, verksamheten och klienterna. Avknoppningar, sociala relationer, könsrelationer och klientrelationer behandlas likaså.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
179 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
179 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar