Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Madeleine Löwing; 2004
Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Madeleine Löwing; 2004

Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Madeleine Löwing

  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789173464918
  • Sidor: 319 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2004 släpptes boken Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Madeleine Löwing. Den är skriven på svenska och består av 319 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Löwing, M. (2004). Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Löwing, Madeleine, Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Acta Universitatis Gothoburgensis, 2004).

APA

Löwing, M. (2004). Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Löwing M. Matematikundervisningens konkreta gestaltning: en studie av kommunikationen lärare, elev och matematiklektionens didaktiska ramarActa Universitatis GothoburgensisVolym 208 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta Universitatis Gothoburgensis; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.