Mastering fashion marketing; Tim Jackson; 2009
Mastering fashion marketing; Tim Jackson; 2009

Mastering fashion marketingUpplaga 2008

av Tim Jackson

  • Upplaga: 2008e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9781403919021
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Mastering fashion marketing (2009)

2009 släpptes boken Mastering fashion marketing skriven av Tim Jackson. Det är den 2008e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 240 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Mastering fashion marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Mastering fashion marketing (Upplaga 2008)

Harvard

Jackson, T. (2009). Mastering fashion marketing. 2008:e uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Jackson, Tim, Mastering fashion marketing, 2008 uppl. (Palgrave Macmillan, 2009).

APA

Jackson, T. (2009). Mastering fashion marketing (2008:e uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Jackson T. Mastering fashion marketing. 2008:e uppl. Palgrave Macmillan; 2009.